سلام
خدا خودش به داد این "یُتَمایِ آل محمد صلی الله علیه و آله" برسه ؛ شما هم که فقط درگیر حرفای خودتونید . آیا این محیط جایی برای پرورش مکتبی ست ؟
به همین مناسبت این حقیر سر پا تقصیر(!) شعری سروده تا مرحمی بر دل های خسته(خلسه) ارشدی ها باشد ...
همه با یک صدا بخوانیم ...
عجب رسمیه رسم زمونه قصه ی پشم و باد خزونه
میرن مسئولا از اونا فقط خاطره هاشون بجا میمونه
کجاست اون مسئول ؟ چی شد اون اردو ؟
آدماش کجان ؟ خدا میدونه ...
جلسه های دکتر جون هنوز
توی اون هیئت بجا می مونه ...
صداش پیچیده تا هفت تا خونه
که مسئولامون ... خدا میدونه!
میرن مسئولا از اونا فقط خاطره هاشون بجا میمونه
پرسید زیر لب یکی باحسرت!
که بعد از شماها(دیگه)چه تداخلایی بجا میمونه؟؟؟
گفتش اون مسئول با اشکی جاری
ربطی نداره تو اصلا عزت نداری ...
پرسید زیر لب یکی باحسرت!
که از ما بعدها
چه یادگاری به جا میمونه
خدا میدونه
میرن مسئولا
از اونا فقط خاطره هاشون به جا میمونه
خدا میدونه
فقط خدا میدونه
بهترین
روش در پاسخ به شبهات رو در روش شهید مطهری دیدم بنابراین خطاب یه کسی که بهتره
اسمشو نگم اینه:
1- معنی
لغوی کلمات تداخل و تعامل در فرهنگ معین:
تداخل:(تَ خُ) [ ع . ] (مص ل .) 1 - درهم شدن . 2 - درهم خوردن .
تعامل . [ ت َ م ُ ] (ع مص ) با یکدیگر داد و ستد کردن .
اما تداخل تربیتی زمانی بوجود می اید که کسانی که ادعای تربیت واحد دارند که حقیقتا باید تربیت واحد هم وجود داشته باشد . دچار دوگانگی در رفتارها می شوند به طور مثال در بین پدر و مادر : فرض کنید مادری، پسر خود را که پدرش او را از بازی در کوچه منع کرده آهسته و بدون آن که پدر متوجه گردد به کوچه می فرستد و نظایر این مورد مکرر دیده می شود تا بالاخره روزی پدر متوجه می شود. اولا مادر بدون اطلاع پدر دست به انجام عملی دوگانه زده و باعث به هم خوردن رفتار واحد در سایه ی تفکر اعتقاد به تربیت واحد شده است. که معمولا همراه با پنهان کاری است در عین حالی که باید متعهد به تربیت واحد باقی می ماند. و به عکس. در این مواقع مرجع حل اختلاف اول صحبت و همفکری است و در نهایت مراجعه به فردی که مورد قبول دو طرف است و به مبانی انها اشناست و باور دارد و یا جدایی دو گروه . مثلا در مورد والدین طلاق
اما تعامل، در مورد دو گروه که یا می توانند کلا بر پایه دو مبنای متفاوت و حتی مخالف باشند و با یکدیگر داد و ستد کنند و یا در حالت دیگر متعلق به دو حوزه ی کاری متفاوت از یک سیستم بزرگتر باشند و در برنامه ها و رفتارها با یکدیگر تعامل داشته باشند. و در حالت دوم زمانی که تضادی یا عدم توافقی ایجاد شود مدیر ارشد سیستم، مرجع حل اختلاف و تصمیم گیری است و در نهایت اعمال نفوذ دستوری یا اخراج.
سلام
اقا میلاد توی گروه
جیمیل یه اعلامیه ترحیم از شهدای دانش
آموزی که دچار خود حذفی شده بودند گذاشته بود. امروز سه نفر دیگه هم به این لیست
اضافه شد.
تقریبا اکثر آنها کسانی
بودند که کفه احساس و عاطفه وجودشان بر کفه ی علمگرایی و برخورد آکادمیکیشان برتری داشته است.
دلیل اصلی اینه که وقتی
پای تربیت یک موجود جاندار با عواطف گوناگون یعنی انسان در میان است. نمی توان
بر پایه ی علمی که به آن اعتقاد و ایمان نداری کار کنی و یا حداقل عصر توکل
را نادیده گرفت . و از طرفی، کسی که علم و باوری بر او غلبه کرده نیز توان تحمل
احساسات و عواطف را ندارد . و در نهایت جدایی بهترین گزینه برد -برد مزاکرات
است. همان گونه که در مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 به باور رهبر انقلاب
جدایی و عدم توافق نشانگر برد برد است. چراکه وقتی یک طرف بر پایه علوم
سیاسی اومانیسم است ( تعقل مادی و انسان محوری محض بدون دیانت) و طرف دیگر
ایمان و سیاست عین دیانت . جدایی بهترین نتیجه است.
با آرزوی توفیق روز افزون همه خدمتگذاران، بویژه کسانی که در رشد دانش آموزی سهمی داشته اند
بسم الرب المسئولین و مسئولات
اینجانب به عنوان یکی از خادمان اردوی رفاقتی مشهد 92 ، بیرون آمدن شما را امری بچه گانه و در حد بچه های ششم ابتدایی(دوره n) تلقی می کنم .
شما اگر سختی هم داشت باید تحمل می کردین تا حدی که جان به جان تسلیم کنید و به درجه ی شهادت نائل شوید .
لذا بچه بازی درآورده و از کوره بیرون رفته اید و ....
لذا مجبورید مدتی را در فکر فرورفته تا متنبه شوید و به اشتباهات خود فکر کنید .
اشتباه نکنید اینجا گوانتانامو نیست اینجا گروه ارشد است!
و می بایست شما مَرد شوید و گرنه جایی برای مسئولیت ندارید .
و من الله التوفیق
با تشکر
خادم اردوی رفاقتی - زیارتی
رُم